Моментален број на посетители:
475
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Pred 2dena dobiv kazna vo avtobus.Kaznata e platena preku internet od strana na brat mi, znaci ne so istata uplatnica sto mi jka dadoa vo avtobus ,normalno so istite podatoci (povikuva na broj, brojot na smetka i skucno). Dali treba nekade na uvid da se pokaze pred da istecat tie 8 dena formularot deka e platena preku internet ili nema potreba? Neznam kade drugo da se obratam,treba da stavite nacin kako da ve kontaktiraat luge za vakvi prasanja....
 
Почитуван-а, нема потреба од доставување на доказ за уплатата. Уплатата кај нас ќе се евидентира системски. Инаку, постојат повеќе начини на комуникација со ЈСП Скопје. Еден од начините е овој тука, потоа може да не` контактирате на jsp1@jsp.com.mk, во случајов и на меил адресата kontrola@jsp.com.mk, како и преку нашата страница на фејсбук.
 
 
КОЛКУ Е ЦЕНАТА НА МЕСЕЧЕН БИЛЕТ ЗА ГРАДСКИ ЛИНИИ
 
Почитуван-а, месечен билет за градски линии чини 1.400 ден, а за сите линии (градски и приградски) чини 1.600 ден.
 
 
На апликацијата Скопска си ставив 250 денари и сумата стои во историја но не ми ги покажува ни како кредит ни како купена карта. Како да ја добијам посакуваната услуга која ја платив?
 
Почитувана-а, во случајов треба да се обратите на apskopska@jsp.com.mk, тоа е наменска контакт адреса за сите прашања, проблеми и слично во врска со мобилната апликација „Скопска“.
 
 
od kolku godini se plaka bilet
 
Почитувана, деца до 6 годишна возраст имаат право на бесплатен превоз.
 
 
zdravo dali ako kupam mesecen bilet vazi samo za toj mesec ili vazi od denot primer ako go kupam na 15 dali do sledniot mesec na 15ti ke mi vazhi ?
 
Почитуван-а, месечениот билет важи за тековен (календарски) месец, а не еден месец од денот на купување на месечниот билет.
 
 
Pocituvani Vcera, 03.04.2023 kupiv/plativ virtuelna karticka "Skopska", megjutoa kartata voopsto ja nemam na mojata aplikacija...kako voopsto da ja nemam kupeno. Vo samata istorija mi stoi zabelezano deka imam plateno 255 mkd vo 16:35, megjutoa biletie gi nema. Kako da go resam problemot, bidejki na teleofonskiot broj 080015115 nikoj ne se javuva, isto kako i na ostanatite broevi koi sto se navedeni na vasata stranica? Pozdrav
 
Почитуван-а, случајот пријавете го на apskopska@jsp.com.mk, тоа е наменска контакт адреса за сите прашања, проблеми и слично, во врска со мобилната апликација „Скопска“.
 
 
Каде да се пожалам за арогантното и нечовечко однесување на вашите шофери и за нивната крајна непрофесионалност?! По којзнае кој пат вашите шофери просто не застануваат на станица, и покрај тоа што јасно се гледа дека таму чекаат патници!!! Одвратна етика, или попрецизно, недостаток на истата! Конкретно: вечерва, на 03.04.2023, во 20:43 часот, автобусот со број 56 помина покрај станицата пред МАНУ (од страната на МАНУ), без воопшто да застане. Дури, кога виде дека ние, покиснатите патници му мавтаме да застане, тој додаде гас за да се оддалечи колку што е возможно побргу, и не остави да чекаме уште еден час на дождот!!! Бидејќи се работи за линија на која сообраќќаат претежно албанци, би сакал да дознаам на која националност и припаѓа тој бездушен градски работник, за да знам дали неговото однесување се должи на национална омраза, или е резултат на непрофионализам и безобзирност! За жал, ова е секојјдневна појава која дури и зачести откако градот не лиши од услугите на приватните превозници. Сакам да знам дали ќе превземете нешто во врска со ова безобзирно, самоволно и крајно арогантно однесување! Башким Адеми, новинар при МРТВ
 
Почитуван, случајот пријавете го во Внатрешна контрола на vkontrola@jsp.com.mk.
 
 
Почитувани, Имам забелешка за шоферот на автобус бр. 57, на ден 07.03.2023 што тргна да сообраќа во 6.49 од почетната станица Козле. Такво "лудо" возење не сум доживеала. Како прво небезбедно за патниците, непочитување на сообраќајки знаци и прописи и свирење на било кој ќе му се најдеше на патот. И второ, како капаче не ни застануваше на постојките и се дереше цело време. Среќа што немаше повредени. Ве молам да следи некаква опомена. Шоферот беше висок, крупен човек. Ќе знаете за кого се работи според времето кога сообраќај на линијата 57. Ви благодарам
 
Почитуван-а, случајот ќе биде проследен до Внатрешна контрола, истовремено и вие може да доставите пријава на vkontrola@jsp.com.mk.
 
 
Здраво, дали после уплата за платена казна треба да се достави некаква потврда до ЈСП (копија од уплатница)?
 
Почитуван-а, не, нема потреба. Уплатата се евидентира системски.
 
 
Почитувани, дали картичката за бесплатен превоз за студенти може да се обнови и после нова година или мора да се обнови до 31.12?
 
Почитуван-а, може да се обнови кога сакате, но, се дотогаш, немате право на бесплатен превоз и покрај тоа што ги исполнувате условите.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.