Моментален број на посетители:
328
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Ѕвонам на бројот за локал 546 и еве веќе подолго време не ми одговараат. Како можам да се обратам за информации кога никој не одговара? Ве замолувам за број каде некој ќе ми одговори и ќе можам да дознаам информација во врска со мојата казна А ако не каде да де обратам? Во инсепкторат за патен сообраќај или ? Ви благодарам
 
Почитуван-а, обидете се на 072-305-987.
 
 
Dali prodolzuvanje na studentska e mozno i posle 28.02 bidejki indeksite za upisi se na studentski za zaverka na semestar so sto bi kasnele za prodolzuvanje na studentskata?
 
Почитуван-а, посочечниот тип на билет ќе може да се продолжи и после тој рок, со неопходната документација. Практично, до 28.02.2021 год студентите кои ги исполнуваат условите за бесплатен превоз, а од било која причина го немаат заверено/продолжено соодветниот билет, можат да се возат бесплатно само со легитимирање со „Скопска“. Од 1 март, секој студент треба да поседува уредно валидиран билет, независно дали е валиден/продолжен годишен студентски за бесплатно користење на јавниот превоз или друг тип на билет.
 
 
Здраво, на адреса ми пристигна казна за возење без билет. Но нема уплатница само известување дека треба да се плати. Како треба да ја платам казната?
 
Почитуван-а, веројатно сте добиле извествање од Град Скопје, бидејќи не сте го примиле записникот/уплатницата издадена од контролорот. За детални информации јавете се на 3174-264, локал 546.
 
 
Pocituvani Koga planirate da vratite normalen delnicen vozen red ova trae premnogu dolgo nie vraboteni vo privatni firmi normalno funkcionirame na rabota celo vreme bez nikakvi olesnuvanja poradi covid Pozdrav
 
Почитуван-а, Засега немаме најава за измена на возниот ред по кој функционира јавниот превоз последниве четири месеци. Тогаш се направи корекција на повеќе линии, односно на поголем дел се вклучија поголем број на возила во однос на периодот претходно, а дел од линиите почнаа да сообраќаат по летен, делничен возен ред, а дел по саботен режим. Одлуката за начинот на функционирање на јавниот превоз, ЈСП Скопје не ја носи самостојно, туку врз основа на препораките од системот надлежен за мерките во актуелнава ситуација со Ковид 19, а базирана на потребите на корисниците на јавниот превоз кои се засновани на бројот на валидации. Бројот на валидациите од актуелниот режим на сообраќање, укажува дека задоволени се потребите на корисниците на јавниот превоз. Инаку, доколку сакате, имате право да поднесете барање/иницијатива за измена на возниот ред на посочената линија, која треба да ја доставите со Сектор за сообраќај при Град Скопје и до архива на ЈСП Скопје, за да истата се разгледа.
 
 
Дали слободната за студентите ќе може да се продолжи и после 28.02?
 
Почитуван-а, посочечниот тип на билет ќе може да се продолжи и после тој рок, со неопходната документација. Практично, до 28.02.2021 год студентите кои ги исполнуваат условите за бесплатен превоз, а од било која причина не го имаат заверено/продолжено соодветниот билет, можат да се возат бесплатно само со легитимирање со „Скопска“. Од 1 март, секој студент треба да поседува уредно валидиран билет, независно дали е годишен студентски за бесплатно користење на јавниот превоз или друг тип на билет.
 
 
Дали студенти бруцоши треба да ја продолжуваат ЈСП персонализираната картичка или автоматски е продолжена?
 
Почитуван-а, бруцошите кои користат студентски билет за бесплатен јавен превоз, немаат потреба од заверување/продолжување на билетот. Појаснување имате на линкот http://www.jsp.com.mk/vest.aspx?vest=1732
 
 
Hi, I represent a company that would like to provide transportation cards for its employees. Is it possible for a company to buy the transportation cards for its employees and be invoiced for the cost? Thank you.
 
Please, for more information contact us at jsp1@jsp.com.mk.
 
 
imam dete so posebni potrebi. Deteto ima 2 karticki od koi edna e za nego a edna za negoviot pridruznik. Dali pridruznikot moze da ja koristi kartickata koga ne e so deteto ? Se misli koga odi da go zeme deteto od bazen, rabotilnici ....ili samo koga e so deteto? Blagodaram
 
Почитуван-а, билетот за придружникот важи единствено само кога е со детето/лицето кое го придружува.
 
 
Dali moze da mi odgovorite dali e dozvoleno da pusat cigari soferite??? Linija 23ka ili kade bi mozele da se pozalime ??? Gi razbiram nivnite potrebi, no navistina preci....
 
Почитуван-а, сека дека не е дозволено. Случајот може да го пријавите во Диспечерски центар на приватните превозници на 2602-015.
 
 
За да го продолжам студентскиот билет,имам потврда за редовен студент од зимски семестар ама веќе запишав летен семестар,дали ќе мора да вадам нова потврда за редовен студент од летен семестар за да го продолжам студентскиот билет?
 
Почитуван-а, потврдата не смее да биде постара од 1 месец.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.