Моментален број на посетители:
346
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Pocituvani, Dali vo vikend e besplaten prevozot so avtobusite 25, 25A i 25B? Blagodaram
 
Добар ден. Да, превозот со автобусите на посочените линии е бесплатен за време на викенди и државни празници.
 
 
Здраво Имам поплака за начинот на однесување на еден ваш контролор на ден 14.02 во 17.10 мин во автобусот со број 50 кој идеше на релација Маџари - Хиподром каде што јас бев седнат на задната врата како и секогаш го извадив новчаникот да се куцам на апаратот од кондуктерот но тој ден не сакаше морав да го отворам новчаникот и да се куцам што подоцна следи пд кондуктерот да бидам "замолен" со име и презиме да му го дадам билетот да провери дали сум јас тоа (зашто му беше чудно да имам годишен билет ) од што бев засрамен и принуден да се ипонашам и да водам дијалог на негов уличен начин и да го прашам зашто ОД МЕНЕ ДА БАРА ДА ЈА ВИДЕ СЛИКАТА од што добив ОДГОВОР од негова стран тоаа му е равота јас се согласувам дека тоа му е работа но го прашав зашто а сите во автобусот кој беше преполн не им ги провери сликите само на мене од што добив одговор ТАКА САКАЛ а јас му возватив затоа што сум со трмна боја на кожа и ми прави дискриминација каде добив и закана дека ако друг пат ме виде ке ми ја поништи слободната ... Ве замолувам да си ги обучите вработените како да се однесуват и да имат најмалку средно образование и ако во иднина несшто вакво ми се случи повторно ке бидам принуден да ве тужам вас како ЈСП и кондуктерот со почит #Човек #Граѓанин #РОМ #Еднаков #НЕзаДИСКРИМИНАЦИЈА
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Zasto ne gi objavuvate poplakite sto gi pisuvame? Ili birate koi vas vi odgovaraat?
 
Добар ден. Не вршиме селекција на прашањата, поплаките...единствено, не се објавуваат/одговараат оние со навредлива содржина. Одговор на прашање/поплака се добива во зависност од времето потребно за одговор кој во одредени ситуации ги чекаме од соодветни одговорни служби. Па, така, некои прашања се одговараат за 15 мин, некои за 3 часа, некои за 3 дена...
 
 
контролри на јсп и покрај тоа што ја валидирав картичката ми пишаа казна. што можам да направам, каде да се обратам и до колку часот
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за контрола на билети на 3174-264/локал 147.
 
 
Здраво, Би сакала да прашам дали постојат билети за невработени и колку чини приградски месечен билет за невработен. Поздрав
 
Добар ден. Не постојат билети за невработени.
 
 
Zdravo. Mojata studentska karticka ne bese prodolzena bidejki denes 12.02.2019 prv pat dojdov vo skopje poradi ispit. Semestarot mozam da go zaveram vo mart zatoa sto imam uste eden predmet za polaganje a za rezultatite ke bidat tek po edna nedela so toa sto togas ke mozam da zaveram nov semestar. Kartickata mi bese odzemena, i mi rekoa ako po 8 dena ne ja prodolzam, ke ja izgubam nejzinata sopstvenost. Me interesira dali po ovie 8 dena dokolku ne si ja zemam kartickata so potvrda za student ke imam nekoja dopolnitelna kazna?
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за контрола на билети на 3174-264/локал 147.
 
 
При наплата на билет за возење од мобилен уред, извршени се две наплати, однсоно поради доцно пристигање на потврдна порака. Дали кма можност едниот билет да се искористи за наредно возење или да се сторнира?
 
Добар ден. Не е можно. Во случајов очигледно станува збор за системски грешка од страна на мобилниот оператор.
 
 
Поништување на казна за студент! Казната ми е пишана пред два дена, немав картичка бидејќи доаѓав прв пат во Скопје во 2019г. Контролорот ми зеде податоци и ми реце дека казната можам да си ја поништам со вадење на потврда за редовен студент и во дир сигуречеија. Во дирекција ми рекоја дека казната неможе да се поништи, а мене потврдата ме чини 250 денари, една за да ја продолжам картичката и една за поништување на казната. Тоа се 500 денари и на крај не можам да ја поништам, морам да платам и 1000 денари. А контролорот ми рече сигурно дека можам да ја поништам со потврдата за редовен студент!!
 
Добар ден. Со оглед на тоа дека веќе сте се информирале за случајот во дирекција, претпоставуваме во Одделението за контрола на билети, процедурата ви е кажана. Ние поинаку не можеме да ви помогнеме...
 
 
Kakva e procedurata za izgubena karticka - za studenti sto e?
 
Добар ден. Треба да појдете во некој од центрите за персонализација, да доставите потврда од факултет, да приложите индекс и да платите 200 денари за нова „Скопска“.
 
 
Добар ден, дали може информација зошто во радишани билетарата работи до 13 часот... И кога ке е во функција онлајн следење и дополнување на картичките...
 
Добар ден. Посочената билетарница работи во две смени, односно од 7-19.30 часот. Инцидентно (за време на годишни одмори и сл), е отворена до 13 часот. Напредните смарт апликации очекуваме да станат достапни нагде од јуни-јули.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.