Моментален број на посетители:
469
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Dobar den..dali ke prevzeme nekoj nesto so ovie 19 znaci sramota e bre na 40 minuti doagaat i toa dve po red sekoj den se slucuva ova i gledam i kaj vas ima poplaki nonstop ..luge na rabota nemozat da stignat sramota za jsp..i nemoj da pisete samo deka dva aftobusa se na jsp.!!!
 
Добар ден. На линијата 19 возат 10 возила, од кои само 2 се на ЈСП Скопје, останатите се приватни превозници. Сите возат по утврден возен ред од страна на Секторот за сообраќај при Град Скопје. Актуелен, важечки е летен возен ред, кој е и редуциран од вообичаеното. За секое непочитување на утврдениот режим, против одговорните се преземаат соодветни мерки.
 
 
Како смеете цело населено место да отцепите со автобуси? Поради тоа што 31 оди само до типо, жителите на долно лисиче треба да се справуваат само со 5 автобуси дневно од линијата 33? Решете си го проблемот, а не кај плаќаме приградски линии поскапо од сите уште и должни сме по 3 километри пешки да идеме за да фатиме автобус. Пуштете ја линијата 33 со возниот ред од 31бидејќи и за еден ден да е ова, нема смисла
 
Добар ден. Поради градежни активности на дел од трасата, линијата 31 принудно сообраќа само до Типо. Во оној момент кога ќе се создадат услови на терен, линијата ќе вози по утврдената траса. Што се однесува до другата линија, таа се реализира согласно утврдениот режим од страна на Сектор за сообраќај при Град Скопје, и во моментов е важечки редуциран,летен возен ред направен по долгорочни анализи. За секоја корекција на линија, може да поднесете иницијатива/барање до посочениот сектор.
 
 
Здраво, Вчера ви пишав меил, но бидејќи не добив одговор ви се обраќам тука. Вчера во автобусот број 15А (со рута од Карпош 4 накај Ново Лисиче) на станицата на рекорд околу 9 часот, возачот на автобусот нагло закочи при што јас паднав иако се држев и притоа се здобив со повреди. Ви се обраќам бидејќи ова не се случува првпат, возачите кочат многу нагло и невозможно е да се одржи рамнотежа. Се надевам дека ќе бидат превземени соодветни мерки. Поздрав, Александра
 
Почитувана Александра, за да може навремено да реагираме за случајот до соодветниот сектор, потребно ни е број на возило. Но, со оглед на тоа дека сте доставиле и меил до нас, службата веруваме ќе може да да го пронајде возачот на автобусот во вашиот случај, имајќи ги во предвид другите информации што сте ни ги пишале. Во случај на утврдување на вина на возачот, против него ќе бидат преземени соодветни мерки.
 
 
Sakam da znam zasto ne pustaat klima vo avtobusite mnogu e zesko i zaguslivo bez klima.
 
Добар ден. Според последниот извештај на соодветните служби, заклучно со вчерашниот ден, регистрирани се 16 возила со расипани клими. По нивното повлекување во гаража, се работело на отстранување на дефектите. Денеска се пуштени во сообраќај со функционални клима уреди. Инаку, има не повеќе од десет автобуси, претежно оние производство на украински „Лаз“, во кои клима уредите не можат да се поправат.
 
 
Zdravo na site. Imam samo edno prasanje... Dali funkcioniraat klimite vo avtobusite??? Poradi toa sto temperaturite se stvarno visoki I e neizdrzlivo zesko vo samite avtobusi. Plus vo niv se vozat I postari lica I bremeni zeni kade sto sekojdnevno dodeka se vozam sum svedok na vlosuvanje na sostojbi na vasite patnici. Mislam deka e redno vreme da se alarmira na malce povisoko nivo poradi toa sto nie gragjanite odvojuvame od nasiot budzet za prevoz so JSP,I mislam deka treba I vie da ni iskocite vo presret na gragjanite barem da bidat ukluceni klimite na nekoja odredena temperatura barem do prikvecerieto za da mozeme da izdrzime dodeka se vozime do destinacijata kade sto sme trgnale. Vi blagodaram. Se nadevam deka kje ne razberete...
 
Добар ден. Според последниот извештај на соодветните служби, заклучно со вчерашниот ден, регистрирани се 16 возила со расипани клими. По нивното повлекување во гаража, се работело на отстранување на дефектите. Денеска се пуштени во сообраќај со функционални клима уреди. Инаку, има не повеќе од десет автобуси, претежно оние производство на украински „Лаз“, во кои клима уредите не можат да се поправат.
 
 
Imate pamet i vie i shoferite na ovaa zestina klima da ne pustite? Konkretno zboram za avtobus br. 5. Denes okolu 17:30 casot od Gorce do Centar.
 
Добар ден. Утринава, внатрешната контрола на ЈСП Скопје по дојава на патник го испита случајот и утврди дека возилото со регистарски таблички СК-116-АБ кое вчера сообраќало на линијата 5, во определен дел од денот пријавило дефект на клима. Со цел да не се прекине линијата, возилото не било повлечено во гаража и возело со расипана клима. По завршување на смената, биле интервенирано, односно дефектот на климата бил отстранет. Денеска, 13.07, возилото вози со исправна клима.
 
 
Поплака! Почитувани, Вашите возачи во автобусите на 3 и 3б не е пуштена клима. Дел од патниците, ви неколку наврати, приметуваат дека возачите само во нивната кабина имаат пуштено клима. Воедно, како може Вашите контролори во приватните автобуси да бараат да е пуштена клима. Со почит, ГТ
 
Добар ден. Вчера и денеска(12 и 13.07), внатрешната контрола на ЈСП Скопје нема регистрирано дефект на клима во автобусите што сообраќат на линиите 3 и 3 Б. Во случајов што го посочувате, конкретно која е причината зошто не била вклучена климата, потребен ни е број на возило.
 
 
Добар ден сакам да се пожалам од возач со гар.број 1022 на 66ка значи поручек секое време во 17 и 30 возачот не префрла во друг автобус како демек автобусот не му бил во ред неможе секој ден во исто време автобусот да се расипува јас плаќам карта и сакам да си одам до крај со тој автобус а не да се префрлам во друг и пак да плаќам во тој автобус. Ве молам превземете си соодветни мерки
 
Добар ден. Не станува збор за самоволие на возачот или било кој друг облик на несоодветно однесување на возачот, туку, тоа се случува поради оправдани причини. Со оглед на тоа дека линијата „66“ вози на прилично долга траса, возилото има потреба да го наполни резервоарот во базата, а заради безбедноста на патниците тие се префрлаат во друг автобус.
 
 
Добар ден Ве молам да ми кажете дали постои можност автобуската станица бр.1505 и 1506 во Хиподром да се помести кај новите згради бидејќи тамо никој не чека автобус освен ние од зградите,а многу е опасно одењето до станица бидеќи улицата е многу тесна.Имам сознание дека тоа треба да се спроведе,па Ве молам да ме обавестите која е процедурата. Благодарам
 
Добар ден. Во случајов, барање/петиција треба да доставите до Секторот за сообраќај при Град Скопје.
 
 
Pocnaa da ne rabotat aparatite za kuca je. Denes vo 24 so telefon se otkucav, a posle vo 19 probav 5-6 pati i ne se konektira telefonot. Tolku li ke traat aparatite??? Sega sto ke pravime. Ke se molime da raboti aparatot ili da nema kontrola za da ne se karame i dokazuvame uste od sabajle. Mora toa da se sredi.
 
Добар ден. Се случува апарат да се расипе или привремено да е вон употреба поради одреден дефект. По дојава на возачот или внатрешната контрола, соодветната служба веднаш интервенира на терен. Во зависност од дефектот, апаратот се поправа на лице место или се заменува со друг функционален.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.