Моментален број на посетители:
332
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Здраво татко ми го изгуби билетот При одење да вади заменски во автобусот се качува контрола.Им објаснува дека оди да вади заменски билет затоа што го има изгубено ,тие му пишуваат казна. Можете барем сега со новите електронки билети да проверите кој корисник користи билет а кој не Каде можам да се обратам.
 
Добар ден. Можете да се информирате во Одделение за контрола на билети во ЈСП Скопје на 3174-264/локал 147.
 
 
Dali ucenicite od osnovno obrazovanie, mislam na onie od pogolemite oddelenija koi se vozat sami, treba da plakaat karta vo avtobus.
 
Добар ден. Билет треба да поседува секое дете/лице со наполнети 7 години.
 
 
Dali ke ima vozen red na 31.12 i do kolku?
 
Добар ден. Доколку мислите дали ќе има некакви измени на посочениот датум, сѐ уште нема такви најави. Доколку има одредени корекции, ќе бидете навремено известени преку средствата за јавно информирање, а информацијата ќе биде поставена и на веб страницата и на фејсбук страницата на ЈСП Скопје (www.facebook.com/jspskopjee).
 
 
Почитувани, : 1. на Борис Трајковски ( Драчевска ) на потегот од маркетот Рептил (пред мостот на Маркова река ) до следната автобуска постојка мислам дека ја викаат Кај тополите има околу 800 м 2. На овој потег има повеќе фирми, фирмите работат во смени, а има и населено место со жители кои исто така ги користат вашите услуги 3. Сметаме дека постои оправданост за поставување на уште една автобуска постојка на овој потег 4. заради тоа ве молам да ми ја кажете постапката што треба да ја покренеме за да го реализираме нашево барање. Гордана Ѓорѓевиќ во име на вработените од ЕЛМИГО дооел,
 
Добар ден. Во случајов, треба да се обратите до Сектор за сообраќај при Град Скопје. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Gospoda, može li precizen odgovor ednostavno e: Primate li vozači ili ne?
 
Добар ден. Не, немаме потреба од нови возачи.
 
 
Sakam da prasam dali poradi sneznite vrnezi avtobusot so br 65 za Rastak ke odi samo do s.Cresevo vo narednava nedela.Znaejki pritoa deka patot do Rastak ne e prigoden pri vakvi vremenski uslovi za avtobusite. Se nadevam navremeno ke ne izvestite kako i koga ke se dvizat i dali ke ima barem nekoe kombe koe ke vozi od Cresevo do Rastak i obratno. Pozdrav,
 
Добар ден. Бараната информација ќе ја добиете во Диспечерски центар на 3173-224. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Koj vi e problemot so pustanje parno vo avtobusite, tolku e toplo I zagusno vnatre, edno prepolno so luge kako I sekogas i plus ne se dise od pustenoto parno bez oset nebare vo gasna komora se naogame. Dajte veke ednas odnesuvajte se so pocit kon patnicite sto sekoj den patuvaat taka sto ke imaat udoben prevoz a ne da prezivuvaat uzasi so patuvanjeto,vo eden avtobus se prepotuvas, se simnuvas nadvor temperature pod nula ili vleguvas vo drug avtobus kade sto e isto kocan ladno, i stvarno ne razbiram do koga nie patnicite so javen prevoz ke bideme igracki na nekogo.
 
Добар ден. Температурите налагаат пуштање на парно, поточно, крајна одлука и проценка на возачот е дали ќе го вклучи или не парното. Како што вие се жалите дека е топло во автобусите, дел патници се жалат дека е ладно...
 
 
Ve molam da ukazete na redovnosta, etikata i vaznosta na javniot prevoz na sekoj vraboten kako vozach! Vi pishuvam vo ime na svojot soprug.Toj trebashe -po dolg i tezok raboten den,da se kachi vo AVTOBUS BR. 22 VO PRAVEC KON VOLKOVO.Na stanicata kojashto megju nas e poznata kako KAJ REKORD,Privatniot avtobus shto na stanicata bil vo 17 chasot i 29 minuti,VOOPSHTO NE ZASTANAL,iako bil prazen...A nadvor vee sneg! VE MOLAM DA SE PREVZEMAT MERKI vakvite samovolija da prestanat.Blagodaram!
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Истовремено, и вие можете да го пријавите случајот во Диспечерскиот центар на приватните превозници на 2602-015. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Pocituvani,Na Vashata WEB stranica imate problem so datumot za koristenje na Vashite uslugi i negovata promena,pa istiot ne e vo funkcija i nesodejstvuva so negovite moznosti. I pokraj toa shto istiot go imate postaveno kako alatka,nemoze da se promeni i bira datum za prebaruvanje na liniite.Pozdrav!!!!!!
 
Добар ден. Станува збор за технички проблем. До негово отстранување, потребните информации за возниот ред можете да ги добиете во Диспечерски центар на 3173-224. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Koj vi e problemot so pustanje parno vo avtobusite, tolku e toplo I zagusno vnatre, edno prepolno so luge kako I sekogas i plus ne se dise od pustenoto parno bez oset nebare vo gasna komora se naogame. Dajte veke ednas odnesuvajte se so pocit kon patnicite sto sekoj den patuvaat taka sto ke imaat udoben prevoz a ne da prezivuvaat uzasi so patuvanjeto.
 
Добар ден. Температурите налагаат пуштање на парно, поточно, крајна одлука и проценка на возачот е дали ќе го вклучи или не парното. Како што вие се жалите дека е топло во автобусите, дел патници се жалат дека е ладно...
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.