Моментален број на посетители:
892
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Dali e normalno nekoj da se odnesuva so javniot prevoz odnosno avtobusite kako da se nivni pa da pravat i zastnuvaat kaj sakaat. Denes petok 19 oktomvri na pretposledna avtobuska vo novo lisice kon centar bese upaten avtobus so broj 15a okolu 14:31 koj sto se napravi pameten i sakase da prodolzi i da ne ne pusti pa zastana mnogu ponapred i ne sakase da ne ceka. Do koga so vakvo odnesuvanje i persobaliziranje na javniot prevoz bidejki toa sluzi za gragjanite tuka da bidat udostoeni so nego a ne nekoj da si go korsiti samo za razvozuvanje. Ne e prv pat i kulturata i vakvoto nedolicno odnesuvanje da im se sluci. Ve molam prevzemete merki za odnosi kon korisnicite za javniot prevoz a ne da se brzaat sekoj pat vozacite. Fala mnogu
 
Добар ден. Случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
Web страницата постојано паѓа и не е едноставна за користање во делот на возен ред што и најповеќе треба на граѓаните Поранешниот возен ред беше многу подобар
 
Добар ден. Да, знаеме дека во последниве десетина дена има чести технички проблеми со веб страницата. Проблемите навремено се отстрануваат, доколку за истото постои можност. Што се однесува до прегледот на возниот ред, важечкиот/актуелниот е генераално прифатен од поголемиот број корисници и од тие причини не е во план негово менување. Ви благодариме на укажувањето и разбирањето.
 
 
Dali brojot 25 soobrakja vo istiot vozen red kako od vtornik do petok i vo sabota bidejkji ne e mozno da vidam za drug datum? Blagodaram odnapred
 
Добар ден. Јавете се во Диспечерски центар на 3173-224, ќе ја добиете бараната информација. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Koi avtobusi pominuvaat od kaj meckarov osven 24 i 58 ?
 
Добар ден. Јавете се во Диспечерски центар на 3173-224, ќе ја добиете бараната информација. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Mnogu ste neseriozni vo rabotenjeto, vozacite se okej ama kontrolorkite osobeno zenite se premnogu napadni i se odnesuvaat so gragjanite nepristojno i neprikladno za nivnata pozicijq kako kontrolori. Ako se kontrolori ne znaci deka se bozji vojnici na koi se mu e dozvoleno.
 
Добар ден. Доколку располагате со конкретни информации за некој/а од контролорите за несоодветно однесување, посочете ги, за да може соодветната служба да го испита случајот. Сметаме дека вакви генерални укажувања не се издржани. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Koga ke se mozat studentite na American College Skopje da si zemat besplatni studentski bileti?
 
Добар ден. Бесплатни студентски билети следуваат само за редовните студенти на некој од државните универзитети.
 
 
Каде може да се купи Неперсонализирана картичка Ви благодарам
 
Добар ден. Неперсонализирани картички можат да се купат во автобус, во билетарите и во маркетите/трафиките дел од секундарната продажна мрежа.
 
 
неколку пати сум реагирала по телефон до Вашата институција и до Г. Скопје, имате мал број не автобуси кои ја држат линијата број 19. автобусите се полнат во Шутка и ниту застануваат на другите постојки се до Бит Пазар. кога мислите да ни го решите проблемот на жителите од населбата Цаир кои го користат овој транспорт.
 
Добар ден. Сектор за сообраќај при Град Скопје е директно одговорен за распоредот на возниот ред. Во случајов, со официјално барање/петиција треба да се обратите на посочената адреса. Ви благодариме на разбирањето.
 
 
Pocituvani Pred poveke od 2 nedeli,a mozebi i tri,ve zamoliv da vidite sto se slucuva so mobilnata aplikacija JSP VO DVIZENJE,vo delot SLEDENJE VO ZIVO dobiv odgovor deka rabotite na toa,no kako sto napomenav nema aber od sreduvanje na aplikacijata,Ima li sansi da ja sredite ili kako i se vo drzavata ke ostane i ova na pusto vetuvanje i samo "KE".Inace aplikacijata e odlicna,normalno komplet koga raboti.Odnapred vi blagodaram. Pozdrav
 
Добар ден. Соодветната служба пред малку го провери случајот, меѓутоа, не е регистриран никаков проблем со апликацијата, работи нормално.
 
 
Vo vrska so semaforot kaj Meckarov,patnikot kazuva za (semaforot) na avtobuskata postojka
 
Добар ден. Во случајов е појаснето што сакал да каже, мисли на дисплејот на автобуската постојква. Во ред, случајот ќе биде проследен до соодветната служба. Ви благодариме на укажувањето.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.