Моментален број на посетители:
70
 
 
 
Наскоро корисниците на веб страната на ЈСП ќе бидат во можност за планрање на патувањето
Информации за сите расположливи типови на билети, цени, можност за превземање на барање за издавање на билети ...
Информации за сите места во Скопје и пошироко каде корисниците на јавниот превоз можат да купат билети од сите типови и видови ...
 
ПРАШАЊА, ОДГОВОРИ И ПОПЛАКИ
 
 
 
Добар ден, знам дека месечниот билет за студенти на приватни универзитети чини 1050 ден. Но, ме интересира како се продолжува? Дали секој месец мора да се оди на билетарите за персонализација или може да се оди на било која билетара, и дали мора да се чека да заврши месецот или може неколку дена пред да заврши месецот да се плати за следниот месец?
 
Добар ден. Нема потреба секој месец да се оди во центар за персонализација. Месечниот билет може да го надополнувате во било која билетарница или субјект од секундарната продажна мрежа (маркети, тобака, трафики...)од 25-ти во месецот, за наредниот месец.
 
 
Дали кога ќе се уплати казна за немање билет треба да се приложи уплатата во јсп?
 
Добар ден. Нема потреба, уплатата се евидентира системски.
 
 
Здраво, сакам да прашам зошто од вашите контролори добив уплатница да платам 1000 денари за замена на старата персонализирана картица која кога ја заверува слободната не ме информираа дека ниту ми е истечена ниту дека треба да се направи замена ? Дополнително во автобусите не прикажува дека има некаков проблем и дека е валидна а дамите тие ми рекоа дека тоа не е казна туку да идам и да ја сменам. Е сега не ми е јасно како не е казна ако замената чини 200 денари а мене ми дале тука уплатница од 1000 денари иако претходно имам платено 1400 денари ?
 
Добар ден. Јавете се во Одделение за контрола на билети на 3174-264, локал 146 или 147.
 
 
Дали ученици во основно училиште треба да плаќаат билет за возење во автобус, доколку треба по која цена, дали постои посебна месечна картичка за нив и колку чини и сл.?
 
Добар ден. Да, треба да плаќаат, имајќи во предвид дека превозот е бесплатен до 7 години. Постои ученички месечен билет кој чини 1.050 ден и важи за сите линии (градски и приградски). За да се купи таков билет, потребна е потврда од училиште, ученичка книшка на увид, 200 ден за „Скопска“ и 1.050 ден за билетот. Ученикот се слика во некој од центрите за персонализација, каде се врши и целата процедура за купување на билетот.
 
 
Здраво, имав ужасно непријатна ситуација утринава во автобус 31. Како и секој месец редовно и овој си го платив месечниот билет од 1400 денари за вработени и сметката секогаш си ја носам во новчаник. На апаратот во автобусот ми покажува дека ми е важечка, само што господата контролори не сметаа така. Така денес лицето Муаз Шернбовски многу дрско и безобразно се однесуваше дури и откако му ги покажав и фискалните сметки и слободната и личната карта дрско и безобразно ме симна од автобусот велејќи СИМНИ СЕ ПА ЌЕ ТИ КАЖАМ ЈАС НА ТЕБЕ .... ало каде се наоѓаме, сите ние одиме на работа а него не го интересирало. Дополнително кога се симнав доле како чесен човек што да видам повеќе од 10 контролори на една станица мислиш кримал правиш а си си платил се ( на станицата за накај центар после Пинтија сабајле пред 8 часот) за таму еден паметен да се најде и да каже дека требало да се смени слобоната стара била. Како прво каде вие на страната имате некое вакво соопштение? Како второ зошто кога се заверува слободната не се каже дека е истечена ? Како трето зашто не се прави ВИСТИНСКА контрола на автобусите каде се вози претежно албанско население ( бидејки доаѓам од Драчево ме интересира конкретно зошто нема ВИСТИНСКА контрола а не само да се запише кај шоферот во автобусите 67, 51 и 74 ) ? Како четврто како може да вработувате контролори кои навредуваат и потценуваат - и македонците имаат права нели ? Како петто дали 10 контролори се потребни да прават контрола на една автобуска станица ? Се надевам дека некој конечно ќе постави ред и контрола над контролорите кои влегуваат дрско, навредливо и напаѓаат - па на крајот од нас плата земате од оние што редовно си плаќаме !
 
Добар ден. Случајот може да го пријавите кај раководителот на линиска контрола на 072-305-987. Што се однесува до информација за замена на истечените персонализирани картички „Скопска“, имаше официјално соопштение до медиумите пред речиси еден месец. Истото е поставено и на веб страницата.http://www.jsp.com.mk/vest.aspx?vest=1204
 
 
Bi sakala da ukazam na neprofesionalnllo rabotenje na sofer na jsp za avtobuska linija br 5, pred 5 min otprilika 20:28h soferot ne ja otvori zadnata vrata na avtobusot i po ukazuvanje na patnicite ja otvori i vednas potoa ja zatvori pri sto priklesti so vratata postara gospogja.i pokraj vdzasenosta na patnicite i vikanjeto na gospogjata vozacot iskomentira deka ne trebalo taka da zastane i si prodolzi kako nisto da ne se slucilo. Nastanot se sluci na avtobuskata posle Biser vo pravec sprema Novo lisice.Da ne spomenuvam sto cel pat bevme svedoci na amatersko vozenje so nagli kocenja, svirenja i grubo vozenje. Ve molam malku da porabotite na etickiot kodes na vasite vranoteni zatoa sto prevezuvaat zivi lugje.
 
Добар ден. Случајот може да го пријавите во внатрешна контрола на 3174-264, локал 174 или на меил vkontrola@jsp.com.mk.
 
 
Имам едно прашање. Имено, дали странски државјанин кој престојува во РМ и студира како редовен студент на еден од приватните универзитети во Скопје може да добие бесплатен годишен студентски билет? Ви благодарам однапред.
 
Добар ден. Условот за бесплатен студентски билет е редовен студент на државен факултет. Во случајов не може да се извади бесплатен билет, бидејки станува збор за студент на приватен факултет.
 
 
zdravo jas sakam da prasam nesto mene mi se izgubi karticata na autobus vo vtornik studentka sum na vtora godina dali mozam indeksot mi e kaj fakultet zasto ja zaveruvat semestrot a dali mozam bes indeks a jas imam potvrda od strana na fakulteto mi treba itno karticata poradi odenje na fakyltet so pocit
 
Добар ден. Не може само со потврда, неопходен е и индексот.
 
 
Здраво, Имам проблем со каритичката,кога ќе ја куцнам ми покажува дека ми е има важност, ни кога ќе се кажи контрола покажува како воопшто да ми ја нема куцнато.Во што е проблемот?
 
Добар ден. Во случајов ќе треба да се провери во систем за каков проблем станува збор. Тоа можете да го направите во билетара или центар за персонализација, но, не е исклучена опцијата проблемот да може да се утврди исклучиво во Дирекција.
 
 
Почитувани, дали студентскиот билет треба да се заверува секој месец или пак заверката треба да се врши на почетокот на секој нов семестар?
 
Добар ден. На почеток на секој нов семестар.
 
 
12345678910...
 
 
Јавно сообраќајно претпријатие Скопје - Изработка Unet Interactive 2009. Сите права се задржани.